Majklův log |

zaznamenávejte své úspěchy/neúspěchy zde

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 23. črc 2013 14:05

Tak ten crossfit s přítelkou moc nevypadá, ale snažím se sportovat alespoň obden, nějaký kolo/nohec/volejbal/fotbal.

Včera jsem byl u kámoše kterej si dělá doma menší gym, docela dobrý. To mi vnuklo myšlenku vyhrabat ve sklepě starej posilovací stroj kterej moc nefungoval páč byl na takový gumy co se napínaly, zaprvý byl divnej a zadruhý už byly zpuchřelý. Tak jsem ho zdemontoval a rozřezal tak, aby mi zbyla lavička na cvičení. Takže teď mám doma hrazdu, jednoručky (nevím jak závaží, dneska to dám dokupy), lavičku a rotoped, tak s tím už něco půjde dělat.
Jinak dneska dopoledne beach volejbal a odpolko jdu ještě na fotbal.

Váha 69-70kg, spíš k 70ti. Do konce týdne těch 70 snad bude, nějak to vyžeru prostě :).

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 26. črc 2013 22:26

70kg už tam je :woot: . Dokoupil jsem závaží, v pondělí by mělo dorazit, tak teď cvičím doma. Síla není, tak váhy jsou malý, cvičím jakýsi fullbody ale nemá to hlavu ani patu, ještě to vidim na týden takovýho matlání a pak udělám nějakej režim.

Uživatelský avatar
etom
Příspěvky: 2393
Registrován: 10. črc 2009 18:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod etom » 26. črc 2013 22:59

Čau, log sleduju. Makej na tom CF. ;)

I když nemáš moc závaží, tak se toho dá vymyslet strašná spousta. Zkus třeba zamakat pořádně na silové vytrvalosti, vytrvalosti a sílu začneš nějak více až bude další závaží.

Jestli bydlíš v rodinném domě a máš zahradu, tak můžeš zkusit tohle:
http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=5150

;) Dělám s tím mrtvoly a dřepy, i když se to při tom dřepování trochu třepe, ale lepší jak nic.

Přeju hodně zdaru do budoucna.
Snatch - 145kg
CJ - 180kg
Back squat - 240kg
Front squat - 2x200kg
Deadlift - 270kg
Push press - 2x150kg
Split jerk - 180kg

Videa: https://www.youtube.com/user/ecrossfitNJ/videos
https://www.instagram.com/tom.hrancik/

Nikdy ničeho nelituj.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 4. zář 2013 15:40

No hele, s CF jsem ani pořádně nezačal, jen občas něco doma. Mladou to nechytlo a posilování mě baví víc. Ta tvoje činka je super! Zahradu sice máme, ale menší se záhonkama a kytkama, takže tohle by byl problém.

Protože na kolejích budu zase chodit do posilky, začínám si zvykat. Ten pohyb poslední dobou byl víc zaměřenej na fotbal, nohec a takový, takže si už svaly dost odvykly, proto začnu s tréninkem pro začátečníky viz. http://forum.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=104. Teď jsem to akorát docvičil, váhy nízké, ale od toho to je, aby si tělo zvyklo. Budu cvičit těch 6 týdnů a pak uvidím, přemýšlím o HST nebo TBT, ale na to je ještě čas.

Dnešní trénink
zkracovačky 2x20
dřepy 2x12 (v každý ruce 5kg činka)
výpady 2x12
tlaky s jednoručkami na rovné lavici 2x12 s 12 kg jč
přítahy jč 2x12 12 kg jč - správně by mělo být stahování kladky za hlavu (nebo přítahy velké činky), kladku ani vč nemám, tak jsem tam dal tohle, snad to nevadí
tlaky na ramena s jednoručkami vsedě 2x12 7 kg jč
francouzské tlaky s jč 2x12, 7 kg - zase, mělo by být tricepsové stlačování kladky, tohle mi přišlo asi nejbližší cvik
výpony na lýtka ve stoje 2x15 - na schodu, každá noha zvlášť

Trošku jsem to upravil co se cviků týče abych to mohl dělat doma, kdyby tam byla nějaká blbost tak mi poraďte jak to změnit. Počty opakování a sérií jsem neměnil.

Taky jsem se víc zaměřil na strečink, něco o tom i početl, takže to dělám tak že nejdřív zahřeju tělo např na rotopedu, pak dynamický strečink jako kroužení vším možným :D a nakonec protažení.
Naposledy upravil(a) Majkl dne 16. zář 2013 7:42, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 4. zář 2013 15:45

Jo a ještě doufám že to budu nějak zvládat, jeden den mám na tělocvik thai box, je to prý zaměřený víc na fyzičku než techniku, tak uvidím jak to bude vypadat. Doufám že budu všechno stíhat, protože máme partu na nohec a s kámošem občas zajdem zaběhat :))

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 6. zář 2013 17:00

Dneska zase stejná rutina, stejný váhy.
Nějaký poznatky - po minule mě nic nebolelo, jen trochu stehna. Dneska dělaly problémy ramena, no taky jsem boural těžkou Hiltkou dopoledne, takže k tomu měly důvod :). Takže příští týden můžu v klidu trochu přidat.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 9. zář 2013 20:57

Minule jsem zapomněl napsal že problém dělá břicho, zkracovačky mi dávaj zabrat. Nikdy jsem ho moc necvičil, což byla chyba. Přirozený "buchty" mi stačily.

zkracovačky 2x20
dřepy 2x12 (v každý ruce 5kg činka)
výpady 2x12
tlaky s jednoručkami na rovné lavici 2x12 s 12 kg jč
přítahy jč 2x12 12 kg jč
tlaky na ramena s jednoručkami vsedě 2x12 7 kg jč
francouzské tlaky s jč 2x12, 7 kg
výpony na lýtka ve stoje 2x15
Naposledy upravil(a) Majkl dne 16. zář 2013 7:44, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 11. zář 2013 20:23

Mám rýmu jak hovado, tak si dám od cvičení pauzu, budu rád když zítra odmakám poslední den na brigádě, nějak mě to zmáhá. Pak pojedu podle rozpisu týden 2, někde přidám závaží a bude.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 15. zář 2013 17:03

Dopoledne nohec, teď
zkracovačky 2x20
dřepy 2x12 (v každý ruce 7kg činka)
výpady 2x12
tlaky s jednoručkami na rovné lavici 2x12 se 14 kg jč
přítahy jč 2x12 14 kg jč
tlaky na ramena s jednoručkami vsedě 2x12 8 kg jč
francouzské tlaky s jč 2x12, 8 kg
výpony na lýtka ve stoje 2x16

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 16. zář 2013 21:32

Dneska docela cítím prsní svaly a hlavně lýtka. Zapomněl jsem na protažení, takže to bude asi tím, nebo 2,5 nohejbalem..
Váha 71kg už je stálá, tak snad už bude jen víc :)

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 22. zář 2013 11:27

V pátek a včera (jinak nebyl čas) jsem odcvičil, takže týden 2 mám za sebou. Dneska jedu do Prahy, takže zítra už budu cvičit v gymu týden 3 :).

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 23. zář 2013 16:57

Dnes cvičení v posilovně, byli jsme tam 4 což je taková hranice, pak už to nestojí za nic.

zkracovačky 2x20
dřepy 2x12, v každý ruce 8kg činka
výpady 2x12, v každý ruce 4kg činka
tlaky s jednoručkami na rovné lavici 2x12, 14 kg jč
přítahy jč 2x12, 14 kg jč
tlaky na ramena s jednoručkami vsedě 2x12 8 kg jč
francouzské tlaky 2x12, 8 kg jč
výpony na lýtka ve stoje 2x17

Cvičení mě baví, i když v posledních dnech to byl samej fotbal a nohec, tak mě dost zlobily kolena, ale dneska už docela dobrý.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 25. zář 2013 20:11

zkracovačky 2x20
dřepy 2x12, v každý ruce 8kg činka
výpady 2x12, v každý ruce 4kg činka
tlaky s jednoručkami na rovné lavici 2x12, 14 kg jč
přítahy jč 2x12, 14 kg jč
tlaky na ramena s jednoručkami vsedě 2x12 8 kg jč
francouzské tlaky 2x12, 8 kg jč
výpony na lýtka ve stoje 2x17

dneska nic moc, ve fitku bylo lidí akorát, ale měli tam svý repráčky s nějakým hip hopem a pořád to tam řešili jak je to super. Navíc jsem si na koleje nevzal malej ručník tak jsem se bál aby mě nenahlásili a neměl jsem útrum :D

Uživatelský avatar
etom
Příspěvky: 2393
Registrován: 10. črc 2009 18:08
Bydliště: Praha

Příspěvekod etom » 25. zář 2013 20:49

Najdi si nějakou vzpírárnu. ;) Vyjde tě to levněji a nemusíš řešit ty lidi tam. :D Já jsem třeba teď na VŠ v Ostravě a je to tam super. Hudbu si pouštím, co si donesu, protože jim tam věčně hraje rádio a cvičení je taky úplně o něčem jiném než v normál gymu. A to tam cvičím jak vzpírání, tak crossfit a nemají s tím absolutně žádný problém. Dokonce mi tam jeden vzpěrač říkal, že tenhle sport obdivuje. :lol:
Snatch - 145kg
CJ - 180kg
Back squat - 240kg
Front squat - 2x200kg
Deadlift - 270kg
Push press - 2x150kg
Split jerk - 180kg

Videa: https://www.youtube.com/user/ecrossfitNJ/videos
https://www.instagram.com/tom.hrancik/

Nikdy ničeho nelituj.

Uživatelský avatar
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: 2. čer 2011 19:20
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Majkl » 26. zář 2013 8:50

Když mně tady vyhovuje že jen sejdu dolů a můžu cvičit. A stojí mě to 100kč na 11 vstupů, to je skoro zadarmo :). Spíš nesmím být línej a jít tam co nejdřív, v 6 a dýl už je pozdě, lidi se vracej ze školy a je narváno. Příště si aspoň vezmu sluchátka.


Zpět na “Tréninkové logy”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů